Marea ...

Marea  ...

marți, 30 octombrie 2012

Vizită la Biblioteca Comunală Şotânga


Azi,30 noiembrie 2012, am fost cu copiii la Biblioteca Comunală Şotânga.Am vizitat locaţia, am văzut cărţi pentru copii, am citit "Degeţica", am făcut fişe de cititor şi ne-am propus să mai revenim. Doamna bibliotecară ne-a primit şi ne-a făcut recomandări . Această activitate am realizat-o în cadrul proiectului"Îmi place să citesc". Sper că , totuşi , copiii din ziua de astăzi se vor îndrepta mai mult spre lectură.



Privim curioşi rafturile cu cărţi




Doamna bibliotecară ne recomandă câteva cărţi.

Le răsfoim curioşi...

Fiecare doreşte câte o carte...

Primele fişe de cititor

Toţi dorim să ne facem fişe...


Împreună cu doamna bibliotecară

Împreună cu doamna învăţătoare

Cu cărţile în mână ne îndreptăm spre casă..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LUCRĂRI REALIZATE- "ŞCOALA ALTFEL"

LUCRĂRI REALIZATE -"ŞCOALA ALTFEL" on PhotoPeach

O MINTE SĂNĂTOASĂ ÎNTR-UN CORP SĂNĂTOS

O MINTE SĂNĂTOASĂ ÎNTR-UN CORP SĂNĂTOS-"ŞCOALA ALTFEL" on PhotoPeach

MÂINI DIBACE-"ŞCOALA ALTFEL"

MÂINI DIBACE-"ŞCOALA ALTFEL" on PhotoPeach
Dans şi voie bună- "Şcoala altfel" on PhotoPeach

O LUME PLINĂ DE POVEŞTI - "ŞCOALA ALTFEL"

O LUME PLINĂ DE POVEŞTI- "ŞCOALA ALTFEL" on PhotoPeach

CUM CIRCULĂM?ACTIVITATE ÎN CADRUL PROIECTULUI "ŞCOALA ALTFEL"

CUM CIRCULĂM? on PhotoPeach