Marea ...

Marea  ...

luni, 13 februarie 2012

Casa ţărănească

  Mi-am propus anul acesta un opţional care se numeşte "Folclorul copiilor" şi care a fost repede îndrăgit de copii. M-am gândit să-i învăţ pe copii câţiva paşi de dans popular, să interpreteze momente artistice , să cunoască elemente ale folclorului românesc: casa ţărănească, costumul popular, obiecte tradiţionale, obiceiuri şi tradiţii. În data de 3 februarie am realizat activitatea cu tema "Casa ţărănească".Am prezentat copiilor imagini cu case vechi care au fost observate şi analizate de către copii. Apoi au realizat  casa ţărănească prin aplicarea hârtiei colorate ,fie sub formă de bucăţele rupte sau capsate,  pe suport de hârtie cu model dat.


.




   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LUCRĂRI REALIZATE- "ŞCOALA ALTFEL"

LUCRĂRI REALIZATE -"ŞCOALA ALTFEL" on PhotoPeach

O MINTE SĂNĂTOASĂ ÎNTR-UN CORP SĂNĂTOS

O MINTE SĂNĂTOASĂ ÎNTR-UN CORP SĂNĂTOS-"ŞCOALA ALTFEL" on PhotoPeach

MÂINI DIBACE-"ŞCOALA ALTFEL"

MÂINI DIBACE-"ŞCOALA ALTFEL" on PhotoPeach
Dans şi voie bună- "Şcoala altfel" on PhotoPeach

O LUME PLINĂ DE POVEŞTI - "ŞCOALA ALTFEL"

O LUME PLINĂ DE POVEŞTI- "ŞCOALA ALTFEL" on PhotoPeach

CUM CIRCULĂM?ACTIVITATE ÎN CADRUL PROIECTULUI "ŞCOALA ALTFEL"

CUM CIRCULĂM? on PhotoPeach